Re: DVD - strefy

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 23:03:34 MET

"SamoDobro" opsj90akqrf53c8b@news.tpi.pl

> AnyDVD działa świetnie - siostra przysłała mi kilka filmów z USA i gdyby
> nie ten programik, to pewnie musiałbym co dwa tygodnie wymieniać napęd ;)

ROTFL :)

Są inne programy, ale moim zdaniem ten jest świetny. :)

Podobnie jak i ClonyCD czy ClonyDVD, choć w tym ostatnim
widać owcę wcinającą jakąś kaszę. :) (zamiast trawę)
Poza tym jednym błędem ;) (kasza zamiast trawy) to
chyba doskonałe programy. :) CloneDVD mógłby ciąć
dwuwarstwowe ;) filmy na dwa krążki. :)

E. :)