Re: Jaki dysk twardy 160GB?

Autor: PSYLO <_at_>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 23:22:37 MET

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał:
> http://www.48bitlba.com
>
> 303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych
> dla dysków ATAPI w systemie Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

Sprobowalem zrobic to co tam napisali, jednak oni mowia, ze WinXP z plyty
zawierajacej wbudowany SP1 lub nowszy powinien sie zainstalowac bez
problemow. A u mnie sie wyklada w trakcie i nie ma jak postawic systemu...

Wedlug tych opisow dysk w najgorszym wypadku powinien zostac wykryty
normalnie, ale z pojemnoscia max 137GB. U mnie jego pojemnosc widzi
normalnie (BIOS i system), ale przy tworzeniu partycji sie wyklada.

Przed chwila sprawdzilem jeszcze dysk i sie okazalo ze nie mozna zaadresowac
zerowego sektora. Zaden soft nie rusza na nim (narzedzia z plyty
bootowalnej: PartitionMagic 8.2, Disc Doctor itd...).

Pewnie sie jutro rano przejde do Apollo z tym dyskiem i im podziekuje...

--
Psylo