Re: help dysk WD

Autor: Michu <marshal_at_nowhere.com>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 23:16:37 MET

Tom napisał(a):
> mam problem komp mi zwolnil bardzo i nagla zaczal sie dziwnie zachowywac.
>
> Po kliku rest nie widzi dysku WD Caviar 80GB. Mam tam dosc wazne dane.
> podlaczylem go juz do innego kompa i komp rusza jak zolw, lecz tez go nie
> widzi.
> Czy jest jakas mozliwosc odzyskania danych?

Miałem coś podobnego, dysk po prostu pewnego dnia nie odpalił.
Zaskakiwał tylko na moment, żeby za chwilę zacząć od początku.
Padł po 0,5 roku... gwarancja na 3 lata (WD 800JB).
Jeżeli masz to samo, to pomoże tylko podmiana elektroniki z drugiego
identycznego dysku (najlepiej dogadaj się z serwisem gdzie kupywałeś
dysk, żeby od razu po zgraniu danych wysłali "na gwarancję").

pozdr.