Re: hp695c problemy

Autor: capulet <timeo_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:46:03 MET

> Pytanie 2. Skończył mi się czarny tusz, w sklepie internetowym spotkałem się
> z zestawami do uzupełniania, czy gra jest warta świeczki? Czy trudno jest
> uzupełnić pojemnik? Czy można coś schrzanić?

schrzanić raczej nic - ja mam starą głowicę czarną napełniam ją już
chyba 3 raz i drukuje - co do jakości? - mnie interesuje tylko text i z
tym jest ok - nawet gdy tusz mi zasechł po długim nie używaniu,
wystarczyło chwilę nad parę potrzymać przetrzeć i dalej jest ok - to
jest wcale niezła drukarka ;)
pozdrawiam
cap