hp695c problemy

Autor: emal <emal24_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:02:58 MET

Witam szanownych grupowiczów.
Dostałem od teścia starą drukarkę hp 695C, jest to moja pierwsza drukarka
więc dopiero się wdrażam w jej użytkowaniu. Stąd moje pytanie do was.
Drukarka ma problem z wciąganiem papieru. Papier zahacza się z prawej strony
o coś wewnątrz drukarki, i wychodzi w strzępach.
Pytanie 1. Próbowałem rozkręcać drukarkę, znalazłem dwie śruby, nietypowe,
ale dałem radę. Jednak nadal coś trzyma obudowę. Macie jakiś pomysły? (ukryte
śruby, zatrzaski, tajne rozwiązanie znane tylko serwisantom :)?
Pytanie 2. Skończył mi się czarny tusz, w sklepie internetowym spotkałem się
z zestawami do uzupełniania, czy gra jest warta świeczki? Czy trudno jest
uzupełnić pojemnik? Czy można coś schrzanić?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Serdecznie pozdrawiam Emal
P.S. mogę przez jakiś czas nie odpowiadać (przez weekend nie mam dostępu do
komputera)