Re: system plikow w aparacie/pen drive

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:39:21 MET

Jacek napisał(a):
> witam! chcialem sie dowiedziec, czy wie ktos moze jaki system plikow jest
> stosowany w pen-drivach czy aparatach fotograficznych (zarowno pamieci
> wewnetrzne jak i karty pamieci). Ciekawi mnie tesh, czy dane w pamieci
> operacyjnej (RAM) tesh sa w jakims systemie?

dane w RAMie "na bank" :)) nie mają systemu plików pamięć RAM jest mnie
pamięć nie zawodzi podzielona na kości,banki i strony, wiersze i kolumny

a jesli chodzi o pamięci typu CF SD MD to najczęściej mają swój specyficzny

wiele aparatów z kartami typu CF (Compact Flash) mają
system plików "zgodny ze standardem DCF (Design Rule for Camera File
System)*, Exif 2.2** oraz Digital Print Order Format (DPOF)"