Re: servis komputerowy pytanie?

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:37:43 MET

> Karta grafiki na płycie jest zintegrowana w chipsecie, może nie pobiera
> mocy procka, ale na pewno korzysta z pamięci RAM, przez co jest
> zdecydowanie
> wolniejsza i nadaje się właściwie do zastosowań biurowych ( net, Word,
> Kulki,
> itp ). Najtańsza osobna grafika za 200 zł ( R9200, czy jakiś GF ) dostępna
> tej chwili w sklepach jest kilkukrotnie szybsza i uruchomisz na niej
> prawie
> wszystkie gry.
> Pzdr
> Dariusz

dokladnie tak... a wiecie co ten koles mi powiedzial.... ze zintegrowana ma
tyle samo opcji graficznych co gigabyte 9550 :) co jest oczywiscie nie
prawda... w nsf u2 nie mam wielu opcji w grafice co moj kumple z ta karta :)
mowie wam koles wszystko zrobi zeby zarobic :P klapki na oczach ... pamietam
jak wyzywał amd za ich procki :)

pozdro
Czarny