Odp: Jak ustawić większy mnożnik

Autor: syzer <Syzer3TOWYTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 02:25:47 MET

> Jak wymienisz ramy to napisz cos ci pomożemy.

Na wstępie chcę podziekować za wszystkie posty..
mam płyte asrock 741sis741 czy cuś...
ramy 1x512 kingmax 400mhz
procek sempron 2200+BOX ustawiłem na FSB400
temp w okolicach 58 po podkręceniu(ale w biosie pomiar) nie mam programu
działającego pod windowsy

memtest błąd wykrył tylko przy fsb333
na 250.8 mb pamięci(tak to zrozumiałem) pisze że jest zepsute pare bajtów
teraz pytanie czy memtest wykrył wszystkie błędy? bo jak tak to te parę
bitów sobie daruje, jak wykrył tylko 1/3 błędów to chyba wymienię.

możliwe ze problem tkwi w płycie bo koledze wolno dziłąła na 1x512 i jak dał
2x256 to dziłał o wiele lepiej

grafika to staruski geforce 2 mx, nie wiem jakie dla niego najlepsze
sterowniki są
mam jeszcze problem z grafiką bo czasami niskie rozdzielczości nie działają
i pojawia sie migotanie ekranu(może to wina zasilacza)

pytanie zostaje aktuale jak zwiekszyć mnożnik procesora??