Re: Barton 2600 - Sempron 2600

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 18:36:13 MET

Użytkownik "xyz" <kgeorge@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:csrag2$mat$1@atlantis.news.tpi.pl...
> zgadza się,
> On proponuje mi zwrot pieniędzy, których ja nie chcę ich przyjąć.

Ja bym brał kasę. Ma zwrócić tyle, ile jest na umowie kupna/sprzedaży, więc
będziesz mógł kupić coś lepszego bo ceny poszły w dół.

Tak samo zrobiłem z DVD stacjonarnym. Jak kupowałem były dość drogie i
wziąłem jakiegoś wynalazka. Padł po 10 miechach, sklep nie prowadził
serwisu, drugich takich już nie było to dostałem zwrot gotówki, za którą już
kupiłem sobie bardzo fajnego Panasonica.

Pozdro

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.