AC97 (ALC650) i zestaw 5.1 - cichy 1 kanal bass glosny, trzeba zamieniac kabelki ...

Autor: BSR <basior_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 18:17:27 MET

witam,
mam plyte glowna Abit IS7-E z dzwiekiem 5.1 ALC650 (zainstalowane
najnowsze sterowniki), kupilem zobie zestaw 5.1 Logitecha

podlaczylem i wszystko intuicyjnie wg kolorow i niestety sie okazalo 3
glosniki mi graja odwrotnie, a wlacznie z bassem
orientacja wyglada tak:

rearRIGHT(w miejce basu)

         rearLEFT

LEFTfront RIGHTfront

Center tuba

gdy zamienie kabelki pomaranczowy z czarnym,
wszystko wyglada ok, ale glosnik REAR RIGHT gra bardzo bardzo cicho, a
bass glosniej (jakby zamienione), tez w muzyce ;-/

i nie wiem co mam zrobic ;-(
narazie nie chcialem sie przestawiac na inna dzwiekowke, a zestaw
sprawdzalem na Live!'ie i wszystko pieknie gralo wg kolorow i kanałów

prosze o pomoc

P.S. rozroznienia kanalow dokonywalem w AC97 AudioConfiguration