Re: ASUS A7N8X E Deluxe i napędy - problem

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 15:54:10 MET

> Zmianę tego ustawienia próbowałem już zmienić w menadżerze urządeń we
> właściwościach pomocniczego kanału IDE ale na to system ne pozwala. Może
> gdzieś w biosie jest takie ustawienia.

Hmm uroda systemu windows: ni stad ni z owad naped IDE zaczyna rzezbic a z
nim system. :-)
Ja robie w ten desen, ze na jakis czas dokonuje przekladki urzadzen miedzy
soba, dysk z DVD a drugi z DVDR.
Wtedy wszystkie pracuja w DMA
Po jakims czasie wracam do poprzedniego ustawienia i o dziwo wsio w pariadku

zdrowko
x4y4