Re: ISA a nowe MB

Autor: MK <_at____http://tiny.pl/p8___>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 15:02:55 MET

> Mam dwie karty SB LIVE 1024 oraz Gravis'a. Gravis duzo lepiej zgrywa audio
> niz SB znaczy mniej szumow a generalnie na jakosci mi zalezy. Przy
Gravisie
> musze sie meczyc na slabym sprzecie PIII450 pod W2000. Szukam nowej plyty
> ktora obsluzy Bartona 2500+ i pamieci DDR 400 Mhz (3x512MB). Szukalem w
> sklepach ale tylko na twarzy sprzedawcy zdziwienie co to jest ISA.
> Genaralnie w stereo Gravis bije na glowe SB, roznice dopiero odczuwa sie
po
> podlaczeniu prawdziwego wzmacniacza i pozadnych kolumn bo na zwyklych
> bzyczkach za 100-200 zl nie ma roznicy.

Najlepsza z plyt, ktore mialy ISE to byl ABIT KT7 na KT133,
wchodzily tam starsze Athlony i Durony.
Nowe Durony i Athlony (np. Barton) sie nie odpala, ale doczytaj.

Poza tym wpisz w google PCI to ISA i pierszy link
Ale chyba lepiej bedzie kupic jakas lepsza karte muzyczna, niekoniecznie SB.

--
Miłosz
email: http://tiny.pl/p8