Re: Jaki dysk twardy 160GB?

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 14:28:43 MET

Użytkownik "PSYLO"napisał w wiadomości
 Przychylam się w stronę Samsung'a, jednak nie wiem czy dobrze robię.
Podobno
 teraz te dyski są dobre, ale wiem też, że kiedyś to była masakra :-)

Faktycznie kiedyś była to masakra przez duże M ale teraz to inna bajka :)

> Czy moglibyscie poprzec moj pomysl lub zasugerowac cos innego? Moze ktos
> ma jakies doswiadczenia (nie koniecznie przykre ;)) z dyskami Samsung?

Tak się składa, iż mamy ten dysk zarówno w swoim serwerze na LAN tzn 160 jak
i parę znajomcych osób ma w kompach - co tu mogę Ci napisać
dysk w serwerku lanowym jest mordowany non stop to ktoś coś ogląda to zasysa
to kopiuje i tak wkółko przez całą dobę
Jak narazie nikt nie narzeka - dysk jest cichusieńki i zimny
Transfery jak najb na poziomie
Chyba tyle
Polecam
:)