Jaki dysk twardy 160GB?

Autor: PSYLO <_at_>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 14:23:30 MET

Witam wszystkich,

Potrzebuje kupić w najbliższych dniach dysk twardy 160GB.
Przychylam się w stronę Samsung'a, jednak nie wiem czy dobrze robię. Podobno
teraz te dyski są dobre, ale wiem też, że kiedyś to była masakra :-)

Czy moglibyscie poprzec moj pomysl lub zasugerowac cos innego? Moze ktos ma
jakies doswiadczenia (nie koniecznie przykre ;)) z dyskami Samsung?

A jesli nie ten producent - to jaki inny? Maxtor? Seagate? WD?
Ważna jest dla mnie cisza i bezawaryjna praca :-)

Z góry dzięki za pomoc ;-)

--
Psylo