Re: zewnętrzny napęd 3,5 do laptopa - jak to bedzie dzialac?

Autor: Stanislaw Chmielarz <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 12:24:43 MET

In article <csqol3$h3s$1@nemesis.news.tpi.pl> "aladin07" <aladin07@go2.pl> writes:
>From: "aladin07" <aladin07@go2.pl>
>Subject: zewnętrzny napęd 3,5 do laptopa - jak to bedzie dzialac?
>Date: Fri, 21 Jan 2005 12:18:14 +0100
>mam takie pytanie otóż obecnie mam w stacjonarnym dysk 80GB 7200
>i bede chcial go podlaczac do laptopa - widzialem ze sa takie obudowy
>do podlaczania przez usb.

Mam 2 takie obudowy 2-systemowe czyli USB i FireWire.
W jednej dysk 80GB a w drugiej nagrywarke Combo Sony. podlaczam je do
laptopa, komputera z W98 i 2 z FreeBSD. Robie kopie zapasowe.

>jednoczesnie zastanawiam sie nad zakupem nagrywarki dvd
>czy ja tez bedzie mozna za pomoca takiej obudowy podlaczac
>do laptopa?

Laptopy miewaja oba typy zlacz i u mnie pracuje to po USB 1.1.

>i czy takie obudowy maja swoje odrebne zasilanie czy jak?

Moje maja odrebne zasilanie.

>jak bedzie z trnsferami? czy usb 2 nie bedzie waskim gardlem?

Zawsze bedzie jakies waskie gardlo.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz@stanislaw.chmielarz.name