zewnętrzny napęd 3,5 do laptopa - jak to bedzie dzialac?

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 12:18:14 MET

mam takie pytanie otóż obecnie mam w stacjonarnym dysk 80GB 7200
i bede chcial go podlaczac do laptopa - widzialem ze sa takie obudowy
do podlaczania przez usb.
jednoczesnie zastanawiam sie nad zakupem nagrywarki dvd
czy ja tez bedzie mozna za pomoca takiej obudowy podlaczac
do laptopa?
i czy takie obudowy maja swoje odrebne zasilanie czy jak?
jak bedzie z trnsferami? czy usb 2 nie bedzie waskim gardlem?

co o tym sadzicie

PS
wiem ze moge kupic laptopa z nagrywarka dvd ale z pewnych wzgledow
moze nie bede mial takiej mozliwosci :)