Re: XP-M, ktorego brac?

Autor: ahpuch <ahpuch[nospam>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 12:03:38 MET

> RusH sie kurna nie znasz, licza sie przeciez megaherce i linux, a nie
> jakimis wykresikami wyjezdzasz :P
>
> do ahpuch'a: np. w marcu bedzie xp 64bit.

pieprzycie farmazony. widuje z bliska 64bit i wiem jak to dziala. moze i
wyjdzie xp (juz dawno jest beta) ale nie ma jeszcze programow poza paroma
gierkami. calosc sprowadza sie do tego ze za wieksza kase masz jedynie
spadek wydajnosci przy readresowaniu aplikacji 32bit, jak wejdzie ta
technologia na rynek windziany pewnie slabym punktem kompa bedzie cos
innego, np ram czy tam costam. na teraz wolalbym barthona ty tb wieksza
radocha.