Re: Jak ustawić większy mnożnik

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 11:55:03 MET

> posiadam płytę asrock sis741 nie wiem jak ustawic iwększy mnożnik dla
> mojego
> semprona 2200+ narazie chodzi na 1800mhz ale mogę dać wiecej.

Bardziej precyzjnie.
Masz Semprona 2,2 tzn firmowo 1,5 - coś tam razy 133 tak.
I podkerciles go mnoznikem an 1,8 - coś tam razy 133 tak

Jaką masz magistrale, mnoznik, napiecie - twoja płyta co pozwala zmieniać w
jakich zakresach.
Dwie generalne rady żeby podkrecic procesor musisz miec obowiązkowo Prime 95
i opcjonalnie program od pomiaru napięć i temp. polecam Speed Fan + wcisnij
ctrl, alt, del - zakładka wydajność.

> pozatym testowałem pamięć memtest 84+ 1.4 i znalazł 1 błąd, czy opłaca sie
> wymienić kość, czy te programy testujące znajduja wszystkie błędy???

Musisz to natychmiast wymienic, zwłaszcza jak chcesz krecic procesor bo nie
będziesz wiedzał czy błedy daje RAM czy wyżyłowany proc.
Memtest może pracować kilkanaście godzin nie wykrywając żadnych błedów -
wymieniaj RAM - nie dotykaj proca na razie.