Re: wygluszenie komputera

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 02:19:05 MET

"xperl" cspk2e$dr3$1@nemesis.news.tpi.pl

> Witam. Mam pytanie do ludzi ktorzy maja pojecie o wygluszaniu
> komputerow. Duzo sie naczytalem w archiwum a to tylko bardziej mi
> namacilo. Chcialbym aby ktos doradzil mi jak i czym najlepiej wyciszyc

Ciche HDD, ciche napędy optyczne i ciche wentylatory.
Ja zmniejszyłem napięcie zasilania wiatraków do 5 woltów
i lekko ściągnąłem FSB w dół. Przy jednym dysku (teraz mam
dwa) mogę usłyszeć elektronikę monitora i płyty głównej,
jeśli jest wokoło dostatecznie cicho.

Ponadto grafika jest u mnie chłodzona dwoma dużymi
wiatrakami, zamiast jednym gwizdkiem fabrycznym.

E.