Re: Jak zepsuc matryce LCD w laptopie.

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 01:18:00 MET

Dnia Fri, 21 Jan 2005 00:43:05 +0100, [B7] Yarii napisał(a):
> troche zle liczysz...to co ze zlodziej zaplaci 50PLN wiecej przy kupnie
> jak matryca ktora mu zwrócą jest warta o wiele wiecej? (zauwaz ze nie
> wszyscy oszukuja)
nie no z jego punktu widzenia to ze zaplaci 50 pln wiecej to faktycznie
zadna strata bo zysk ma wiekszy
ale ja czuje sie przez niego po prostu okradziony wiec liczylem z mojego
punktu widzenia
dla mnie osobiscie to jest wymierna i konkretna strata dlatego debilowi
nie pomoge krasc.
pozdrawiam

--
JFK