Re: Jak zepsuc matryce LCD w laptopie.

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 00:39:04 MET

Psuj napisał(a):

> Oj.. ten producent matryc LCD z pewnie milardowymi zyskami na pewno
> zbankrutuje z tego powodu ze mu odesla moja matryce. Dla nich to nic a ja
> bede mial troche przyjemnosci.
> Jaki ja numer komus wykrecam?? czy was ........alo ?

to jest myślenie niedojrzałego kretyna, załóżmy że Twój ojciec pracuje w
  fabryce LCD i dostaję premię od zysków firmy baaa albo jego zarobki to
jakaś część % zysków firmy? Co wtedy?

Załóżmy że wiele osób zrobiło wcześniej tak jak Ty, więc w wyniku Twój
ojciec nie kupiłby Ci laptopa....Teraz załóżmy że dostałeś prace w
fabryce LAPTOPÓW jako dostawca/sprzątaczka/operator koparki
ręcznej/cokolwiekinne i pracodawca daje Ci wynagrodzenie proporcjonalne
do zysków firmy. Jeżeli istniało by wielu takich szkodników jak Ty, nie
stać by Cię było na laptopa dla swojego dziecka i musiałby grać w gry na
  tym Twoim starym wolnym,pogniecionym, pobrudzonym....blablabla

idź na drzewo