Re: nec 1970NXi czy iiyama E481S ???

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 00:43:15 MET

JFK wrote:

> Na to liczylem
> zmienilem grafe na dvi i przykrosc. Efekt jest widoczny BARDZIEJ
> Ja rozumiem ze radeon 7000 nie jest demonem predkosci nawet jesli jest
> oryginalem ati ale jakosc 2d ma przyzwoita wiec nie sadze by to byla
> kwestia karty.
> Na laczu analogowym udaje sie nieco efekt zniwelowac ustawieniami recznymi
> na dvi juz nic sie nie da zrobic :(

Czyli u Ciebie przyczyna tkwi pewnie zupełnie gdzie indziej. Ja
spotkałem się z czymś podobnym do tego o czym pisze Tomek Jurgielewicz -
  niestabilność wystepowała tylko na analogu i można ja było częściowo
korygować regulacją parametrów (tych niedostepnych w trybie cyfrowym jak
faza, taktowanie). Pod DVI obraz jest idealnie stabilny - również na tle
ww regularnych "wzorków".

> pozdrawiam

Pozdrawiam