Re: Czemu ten dysk parzy?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 23:57:02 MET

Dnia Thu, 20 Jan 2005 23:39:25 +0100, axial napisał(a):

> Bo to niweluje skoki temperatury.....

a ty dalej swoje

> Podane przez Ciebie dane dotycza normalnego urzytkowania.
> Dysk może pracować latami przy temperaturze 60*C jeżeli te temperatura
> będzie
> stała, a nie zmieniała się 20 razy dziennie o 40*C....

60 st C - temperatura max!!!
http://www.seagate.com/support/kb/disc/faq/temperature.html

Ja znalazłem coś co potwierdza moje słowa - Ty znajdz mi coś na
potwierdzenie swojej "teorii skoków temperatury"

http://www.seagate.com/support/disc/manuals/fc/29482c.pdf

"drive ambient temperature range with a maximum temperature gradient of 36°
F (20° C) per hour. "

dopuszczalne skoki to 20 st C/ godz., ale nie ma to nic wspólnego z tym co
mówisz

--
AthloN XP 2400+ (2.0@2.4), Asus A7N8X-E Deluxe, 512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,