Re: Notebook kupowany w USa

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 22:07:55 MET

Proces KaNo <fluor.WYTNIJ@gazeta.pl> zwrócił błąd:

> Wlasnie niewiele, nawet bardzo odchylony lub przymkniety ekran jest nadal
> czytelny. Zachowuje sie i ma podobne parametry jak dobry, stacjonarny monitor
> LCD. Mozna zobaczyc porownanie standardowego ekranu 14.1" oraz FlexView 15"
> na zdjeciu:
> http://cfs.umbi.umd.edu/present/thinkpad7.jpg

AFAIR to wczesne FlexViewy właśnie były takie jak pisałem, to znaczy kąt
w pionie przy którym nie zmienia się istotnie kontrast jest mniejszy niż
w poziomie. Ostatecznie to marketingowa gadka, która widocznie znaczy
czasem więcej. ;) Podobnie ActiveColor nie wszystkie są takie same, jak
się przypatrzeć.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8