Re: Re: "Nowoczesny" dysk nie obsługuje win98 !?!?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 21:27:34 MET

Użytkownik "Paweł Chrobak" <beefens-antyspam-@o2.pl> napisał w
wiadomości news:cso611$3sl$1@news.onet.pl

> Ej chłopaki nie wpieprzam wam się ale jak to czytam to wy się w ogóle
> nie słuchacie

Sądzę, że się mylisz.

> On mówi żebyś spatchował winde a ty mówisz ,że on twierdzi ,że
> niespatchowany....

Ależ Dariusz nigdzie nie napisał o jakimkolwiek "patchowaniu" systemu.
Wymiana fdisk, scandisk czy też defrag na nowsze, poprawione wersje to
nie są żadne patche. Patche to są poprawki do systemu operacyjnego
dodające w tym wypadku obsługę adresacji 48-bit, takie jak wymieniona
nieco wyżej płatna zresztą poprawka dostępna tu:
http://members.aol.com/rloew1/Programs/Patch137.htm. Dopiero po jej
instalacji można _ewentualnie_ pomyśleć o wymianie w/w narzędzi
ściągając je z Microsoftu. Dlaczego ewentualnie? Bo w zasadzie nie są
one niezbędne...

> Bez urazy ale wiesz co to jest czytanie ze zrozumieniem ???

Wiem. A Ty?

P.S. A tak na marginesie to doczytałem się w opisie do tej poprawki, że
scandisk i defrag są ograniczone do 137 GiB spod Windows i do co
najmniej 400 GB spod DOS, zaś fdisk - do 512 GB.

/odpowiadając zmień px na pl/