Re: zegar :(

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 21:30:05 MET

Wiesz może to banalne.
A czy twojego problemu nie rozwiaze przypadkiem kliknięcie prawym
przyciskiem myszy na zegar i :
>ustaw date godzine> zakładka czas z internetu> i ticknąć synchronizuj
>automatycznie z internetowym serwerem czasu.
Tam wybrać serwer lub podac np: ntp.task.gda.pl

Jeżeli nie to zawsze możesz poszukac jakiegoś programu do synchronizacji
czasu widziałem coś takiego na wordtimeserver.com
To synchronizuje czas z serverem wyposażonym w atomowy zegrar ( dokładność
tam do 1 miliardowej sekundy ).
I moze ci to aktualizować czas np.co 3 minuty
Wpisz poprostu "time" w googel.