Re: Jak jest z odczytem plyt na NEC 3520?

Autor: Michu <marshal_at_nowhere.com>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 17:36:18 MET

Przemolo napisał(a):
> Dla mnie overburning to całkiem potrzebna oppcja. Czasem prakuje pare MB i
> trzeba płytkę "nadpalić", żeby weszło to co ma wejść... a taka nagrywarka
> DVD będzie u mnie robiła zarówno jako nagrywarka CDR(W), jak i odtwarzacz
> DVD.

Co prawda nie próbowałem, ale czytałem, że wypala do około 820-840 MB
(NEC 3500).
Ja podobnie jak Calme wszystkie dane ze starych oem'owych cd-r przenoszę
na dvd... po to ją kupiłem.
Mam też starą nagrywarkę cd-r(w) x52 LG i w porównaniu do NEC'a, przy
odczycie porysowanych płytek, "widzi" mniej lekko uszkodzonych sektorów.
Jednak w obu przypadkach płytka się odczytuje.

Pozdr.