Re: Jak jest z odczytem plyt na NEC 3520?

Autor: thin-man <danek7_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 16:41:38 MET

w <news:csmm9n$og5$1@inews.gazeta.pl>
Przemolo napisał(a):

> Czy ktoś z posiadaczy NEC'a 3500 lub 3520 moze powiedziec jak to w
> rzeczywistosci jest z odczytem plyt w tym napedzie?
> Przegladajac rozne opinie i testy najwiekszym zarzutem wobec niego
> sa problemy z odczytem plyt - czy to prawda? Z jakimi plytami ma
> problem?

Nie zauważyłem problemu z odczytem. Ba, nawet płytkę którą nagrałem 3
lata temu na Teac-524E i której już nie chciał odczytać ten Teac, NEC
odczytuje bez większych problemów. Płytka to jakiś Prostore czy coś:-(

Jedynym mankamentem w NEC-u jest dość długi dostęp do płyty. Dziewczyna
ma Lite-On i po włożeniu płytki do napędu właściwie od razu można z
niej korzystac. W NEC-u trzeba chwilę odczekać aż odczyta co jest na
płytce:-( Jak już się rozpędzi to nie ma problemu z odczytem.

--
Thin-man
--- Mama says: Stupid is as stupid does! ---