użycie procka w HD Tach

Autor: mac <gta100_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 11:19:39 MET

Ludzie co jest!!! Mam w HD Tach użycie procka ok 60 %. Co jest? Płyta
A7V600-X, 756 MB RAM. Wiem że to na Via. Ale normalnie powinno być ok 20 %
dla płyt z chipsetem Via. I było tak ale coś się skiepściło i jest w
granicach 40-60 %. Dysk to Barracuda 60GB. System winxp prof i ustawiony
jest na ultradma 5. Jest najnowsza Viapaczka 4.55. Może to z powodu, że już
od ok roku nie robiłem formatu i nie odświerzyłem systemu? Proszę o jakieś
sugestie.

pozdro