Re: PC <---- TV

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 11:13:53 MET

Driv3r wrote:

> Po tym co napisałeś sywierdzam że pisujesz pewnie na grupę
> alt.pl.allegro ??

Zdarza się:)

> Dobra, ok, a czy taki szajs jak GF4 MX440 wystarczy ?? Ma wejście
> Video...

Z tym też żartowałem bo będziesz widział tylko to co jest na TV.

> Czy przy tunerze jest lepsza jakość ??

Powinieneś kupić tuner, pociągnąć kabel z kablówki i to w sumie będzie
wszystko:) Do karty dostaniesz oprogramowanie więc nie będzie to
strasznie trudna sprawa.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#lukled@tlen.pl GG:503647