Re: Jak jest z odczytem plyt na NEC 3520?

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 02:06:14 MET

> Czy ktoś z posiadaczy NEC'a 3500 lub 3520 moze powiedziec jak to w
> rzeczywistosci jest z odczytem plyt w tym napedzie?

Ja przeczytalem opinie gdzies w necie ze NEC czasem ma problemy nawet z
odczytem plyt przez siebie nagranych - dla mnie jest to troche smieszne bo
ja takich problemow nie mialem (mam NEC'a 3500). Nie testowalem na ostro
porysowanych plytach ale mysle ze nie jest az tak zle jak niektorzy
twierdza. Zreszta przejrzyj archiwum - byla o tym mowa.

> Czy ta nagrywarka obsluguje overburning plyt CDR? i jak radzi sobie z
> zapisem i odczytem plyt CDR/CDRW?

Z zapisem podobno nie tak dobrze jak z DVD (nie robilem testow, i niemam
zamiaru bo po kupnie nagrywarki wszystkie CD-R poszly na smietnik). Co do
odczytu - radzi sobie lepiej niz nagryarka HP CD-Writter+ 7500 (niewiem czy
to dobry naped czy nie, ale nie moglem porownac do innych).

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl