Re: Jak jest z odczytem plyt na NEC 3520?

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 10:39:24 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:csmm9n$og5$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ktoś z posiadaczy NEC'a 3500 lub 3520 moze powiedziec jak to w
> rzeczywistosci jest z odczytem plyt w tym napedzie?
> Przegladajac rozne opinie i testy najwiekszym zarzutem wobec niego sa
> problemy z odczytem plyt - czy to prawda? Z jakimi plytami ma problem?
>
> Czy ta nagrywarka obsluguje overburning plyt CDR? i jak radzi sobie z
> zapisem i odczytem plyt CDR/CDRW?

http://twojepc.pl/artykuly.php?id=dwuwarstwowe_1kontakt
co do odczytu jak narazie nie było takiej płyty, której by mi nie ruszyła a
mam wiele starych słabej jakości CD-R trzymanych na kolcu :) więc chyba nie
jest tak źle
CDR/CDRW pali elegancko - ostatnio paliłem właśnie sporo CDRW np takie małe
8 cm x10 także normalne x24 zawsze robię po nagraniu weryfikację i jest ok -
parę razy dla próby zrobiłem zwykłą CD-R Esperazny na x48 z weryfikacją -
wypaliła i czyta ją bez probelmu, błędów nie ma, także taką płytkę łapie bez
problemu DVD LG u mnie - ogólnie z nagrywaniem płyt CDR/RW jest ok - nie ma
problemu z odczytaniem ich ani na NEC-u potem ani na DVD Lg
nie sprawdzałem overburningu jak dotąd także ciężko mi powiedzieć ale z
drugiej strony troszkę rozbawia mnie ta sytuacja gdzie większość pytających
o NEC'a 3520 przed jego zakupem najb interesuje się overburningiem płyt CD
:) nie wiem może mam inny tok myślenia :) ale ja ją kupowałem z myślą o
nagrywaniu płyt DVD a sporadycznie CD - do odczytu mam inny nośnik - IMHO
trudno oceniać nagrywarkę DVD pod kątem czytania płyt 99min albo
overburningu dla CD