Re: Wybór drukarki (długie)

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 23:14:17 MET

Indywiduum zwane *sli*, w wiadomości
<csmj4f$ag7$1@inews.gazeta.pl> wyprodukowało:

> jest sobie karetka, do której wkłada się głowicę drukującą (1 sztuka),

Faktycznie, oberzjałem też fotki :-) Dzięki.

> swoją drogą kojarzę, że gdzieś (jakiś sklep internetowy czy też allegro)
> widziałem głowice do drukarek canon za jakieś 100-150 zł, więc gdyby Ci
> zaschnęło na amen to pewnie będziesz musiał ruszyć tą dźwigienkę, której nie
> można dotykać ;) i zmienisz głowicę

Ano i to jest spory plus w razie jakiejś wpadki...

> w drafcie coś tam słychać, nie powiem, ale np. już w best jest cicho (i
> wolniej) można też włączyć tryb cichy, ale tego nie używałem

Fajnie, HP-ki są dosyć głośne :( W każdym razie dzięki za info. Patrząc
na uniwersalność chyba się jednak zdecyduje na tę plujkę Canona...

> http://www.tomshardware.pl/consumer/20041025/index.html

Właśnie jestem po :-)

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"