Re: UPS - jaki ?

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 09:59:06 MET

> nie sadze zeby byl problem z dostaniem przejsciowki wtyczki zwyklej na
> "komputerowa"

Nigdzie nie ma takich przejściowek ( przeglądałem dokładnie w internecie ),
ale ja np zrobiłem tak, gdy chciałem dać na upsa zasilacz od switcha: -
dokupiłem standardowy wtyk, obciąłem końcówkę żeńską "komputerową" i
zamontowałem normalną - cała rzecz zajęła 10 minut roboty. Także nie trzeba
ograniczać się przy wyborze UPSa rodzajem wtyków.
A tak w ogóle to do tego słabszegoi kompa proponuję APC Back-up UPS CS 500 -
mały, zgrabny, niezawodny, polski soft, USB, markowy i tani - kupowałem te
upsy do firmy coś za 250 złotych, albo i mniej

pozdrawiam

mp