Re: SCSI

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 00:14:08 MET

"Bartek" <bartgras(_*skasuj_to*_)@tlen.pl> w
news:csk0pl$d6c$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> Na razie jeden :),

Przecież sam pisałeś, że nie masz zamiaru kupować najnowszych
a tym samym najszybszych, najdroższych HDD, więc nawet w przypadku 3-4 HDD
SCSI 160 Ci wystarczy spokojnie, co innego stacje robocze gdzie _wszystkie_
HDD chodzą _jednocześnie_ ...

> ale chcę mieć dobry kontrolerek na kilka lat,
> ale cholera wie jak to będzie za kilka lat ...

Swoje SCSI kupowałem jakieś 8-9 lat temu, zarówno kontroler i HDD
miały po 5 lat gwarancji, i pracuą do dziś bez jakiejkolwiek awarii.
Padł mi tylko CDROM SCSI TEACx32, ale on chodził 6.5 roku,
padł mi też CDRW SCSI Yamaha 8424S.
I wiem jak to pięknie chodziło na P133, po prostu miodzio :)
Ale ja ze SCSI powoli rezygnuję,
a to tylko i wyłącznie ze względu na koszta.

> To wiem że będzie chodził, ale mi chodziło o to z jaką maksymalną
> prędkością będzie pracował na 32bit.

Z taką, jaką może Ci dać HDD ;)

> Jakbym miał 64 kontroler to za jakiś czas pierwsze co zamierzam to właśnie
> płyta główna 64, tak więc się nie zmarnuje .

W zastosowaniach domowych to i tak się zmarnuje,
bo jakos nie wyobrażma sobie, żeby powiedzmy 4-6 HDD
były wykorzystywane na maxa cały czas.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000