Re: na jaka plytke wymienic?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 22:44:53 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2005 18:43:00 +0100, Piter napisał(a):
> aha chcałbym żeby wentylatorek się kręcił na tyle na ile
> jest potrzebny więc cool'n'queit jak najbardziej wskazana.

C&Q ta plytka obsluguje ale niewiele to daje samo w sobie
bo co mi z tego ze jak nic nie robie to procek sam schodzi do 1000MHz
i 1.17V vcore co po niedlugim czasie powoduje schlodzenia go ponizej 29*C
i wylaczenia wentyla (box)
skoro tak czy siak na plycie pozostaje maly wyjacy wypierdek mamuta na
chipsecie.
u mnie to gowienko bylo najglosniejszym elementem zestawu (chiftec
360-302DF, 2xseagate barracude polozone na piance, i amd box, plus jakies
dwa wentyle 80 chodzace leniwie na 5V) aktualnie wymienilem ow wiatraczek
na pasywnego zalmana na chipset (ten wyzszy model) Wyglada na to ze
temperatura poszla ostro w gore ale jeszcze nic mi nie spalilo dwoch
dniach pracy wiec chyba bedzie jakos dzialac natomiast przy kreceniu
trzeba sie liczyc z tym ze trzeba bedzie cos wymyslic w tej kwestii.
Pewnie wystarczy uruchomienie jakiejs sesnownej cyrkulacji powietrza w
budzie bo u mnie to wszystko jest tak nieco po szafce porozrzucane narazie
wiec to powietrze nie biega zbyt zwawo. Btw co do polecania chipsetu to
wyglada na to ze wiekszosc grupowiczow ktorzy krzycza nforce to albo z
przyzwyczajenia po nforce2 albo na podstawie jakichs netowych testow bo
jak przychodzi do konkretow(pomiar temp, wytrzymalosc termiczna i tak
dalej) to niestety cieniutko. Moje dwa watki z pytaniami tego typu wisza
juz spory czas zupelnie bez odzewu :-( ale tak czy siak nieodmiennie
pozdrawiam :-)

--
JFK
kontakt ze mna: