na jaka plytke wymienic?

Autor: Piter <dfgd_at_dsf.fd>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 18:43:00 MET

Miesiąc temu kupiłem kompa A64 3000+ s.754 i mam taki problem ze plytka Asus
K8v SE Deluxe nie chce chulac i w połączeniu z R9600Pro zawiesza giery,
panowie z serwisu wymienili już 2-gi raz wszystko co się dało i dalej sie
wiesza więc chyba trzeba będzie mobo wymienic na cos innego i tu pytanie co
polecacie, moją uwagę zwrócił GIGABYTE GA-K8NS Pro - nForce3
a tak w ogóle to lepiej brać na kt800pro czy nForce3 ?? no i jeszcze
chciałbym mieć możliwość kręćnięcia w przyszłości tego procka może nie jakoś
extreme ale jednak. aha chcałbym żeby wentylatorek się kręcił na tyle na ile
jest potrzebny więc cool'n'queit jak najbardziej wskazana.