Re: Dobrej jakości Geforce 6600GT

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 17:29:28 MET

Dnia Fri, 07 Jan 2005 11:19:54 +0100, Krzysztof Gibas napisał(a):

> Cześć!
>
> Jaką firmę byście polecali? Zależy mi na karcie o wysokiej jakości
> obrazu w 2D (prace graficzne na dwu monitorach) i przyzwoitej
> wydajności w 3D.
>
> TIA

Dołączam się do pytania. Czy zostaje tylko Gainward?
A co z resztą firm? Naprawdę mają taką kiepską jakość?
Wiem że z dawien dawna nvidia miała zwyczajowo gorszą jakość obrazu,
ale już modele 2MX firmowe były całkiem dobre (miałem WinFasta SH
i jakość była naprawdę bardzo dobra - dużo lepsza od mojej obecnie
posiadanej 4MX Sparkla. Jakosc tego sparkle'a jest gdzies o polowe gorsza
na TV i zauwazalnie gorsza na monitorze).
Teraz rozglądam sie za 6600GT na AGP i zalezy mi na jakości obrazu -
interesuja mnie wiec opinie posiadaczy a nie opinie stereotypowe w stylu ze
nvidia to g*** itp., bo nie zawsze tak jest. I ciekawie mnie czy taki np.
WinFast 6600GT ma naprawde kiepska jakosc obrazu??? Jakos nie chce mi sie
wierzyc, zeby nagle przestalo to byc dla nich wazne.
Tak wiec moze ktos wie tak naprawde jak to jest, ktore z tych kart (6600GT
AGP) maja dobra/bardzo dobra jakosc wyswietlanego obrazu?

pozdrawiam
edwardek