Re: RAM 512 czy 1 GB ?

Autor: Sir Goodbeer <mamrozy_at_nape.wytnij.to.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 15:49:55 MET

> Jeśli Twój system potrzebuje tego 1GB aby normalnie działać to lepiej mieć
> te
> 1GB i nie czekać na dysk (swap), jeśli jednak w normalnej pracy system
> alokuje
> Ci do 512MB to zakup dodatkowego 512MB jest wątpliwy (niepotrzebny).
> Przyrostu
> prędkości nie będzie ponieważ i tak ten kawałek będzie bardzo nieużywany.
> Może
> lepiej będzie w takiej sytacji mieć nieco szybsze podstawowe 512MB ...
> niestety
> [...]

dzieki za odpowiedz
moj system to XP SP2, ale nie mam pojecia jakie sa maxymalne obciazenia RAMu
zaraz sciagne sobie jakis programik i zapuszcze testy, to sie okaze
rozumiem, ze wiekszosc gier i tak teksturami zapycha RAM na karcie
graficznej a nie ten na plycie?
wiec rozbudowa tego na plycie nie ma sensu...
jeszcze nie dodalem, ze RAM jakiego szukam to PC3200 DDR400
macie jakies godne polecenia produkty pod dual chanell?
mysle, czy nie kupic geila ze sredniej polki,
jeszcze raz dzieki i zdroweczka zycze
Goodbeer