Re: RAM 512 czy 1 GB ?

Autor: <george_at_ssk.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 15:10:09 MET

> Witam,
> Mam jedno lamerskie pytanie:
> czy lepiej kupic 2x256 Mb RAMu z lepszymi czasami dostepu CL-2
> czy tez 2x512 MB z gorszymi CL -2,5 - 3,0
> wszystko na MSI K7N2delta ILSR i AMD 2500+
> oczywiscie plyta z NForce2 i obsluguje dual RAM
> zastosowanie - granie
> generalnie zastanawiam sie, co bedzie bardziej wydajne, czy duza ilosc
> pamieci w ogole bedzie miala jakies znaczenie.
>
> pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi
>
> Goodbeer

Jeśli Twój system potrzebuje tego 1GB aby normalnie działać to lepiej mieć te
1GB i nie czekać na dysk (swap), jeśli jednak w normalnej pracy system alokuje
Ci do 512MB to zakup dodatkowego 512MB jest wątpliwy (niepotrzebny). Przyrostu
prędkości nie będzie ponieważ i tak ten kawałek będzie bardzo nieużywany. Może
lepiej będzie w takiej sytacji mieć nieco szybsze podstawowe 512MB ... niestety
nie wiem jaki dzieki temu wzrost prędkości osiągniesz.

Najpierw przeanalizuj potrzeby ... potem wydawaj pieniądze.

George