Re: SCSI

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 15:25:31 MET

"Jacek Marek" <no.spam_jmarekw@interia.pl> w news:csj3rt$7j6$1@diplo.bci.pl
napisał(a):

> Za to 4GB Seagate SCSI-2 40MB/s ten to się grzeje, jest gorący (parzy) przy
> narmalnej 24/h pracy ;-), ma już dedykowany wiatrak w firewallu.

A na moim, to można chyba wodę zagotować :D

> Np do podłączenia streamera, CD-ROM, skanera, itp. SCSI działa z szybkością
> najwolniejszego urządzenia podpiętego do kontrolera, więc warto mieć
> oddzielny kontroler na powolne urządzenie(a)

Głupoty piszesz.

Właśnie zaletą technologii SCSI jest kolejkowanie zadań dla dysków.
Napęd SCSI po otrzymaniu zadania na czas jego wykonania odłącza się
od magistrali, umożliwiając w tym czasie komunikację innym urządzeniom SCSI,
przez co ogólna wydajność systemu znacznie wzrasta.
Połączenie magistralą SCSI dysków twardych, skanerów czy innych pamięci
masowych przynosi wymierne korzyści. Skanowane zdjęcie za pomocą skanera
SCSI od razu jest zapisywane na dysk SCSI. Procesor nie zajmuje się
przesyłaniem danych, zatem nic nie stoi na przeszkodzie, aby w tym czasie
obrabiać Photoshopem poprzednio zapisane zdjęcia.

> A co to jest normalna cena? Ja kupiłem za 150zł SCSI 160 z Raidem 0-5 i 16MB
> ram, Mylexa i jestem zadowolony

Ja kupiłem 8-9 lat temu 2940UW za 1200zł. i też jestem zadowolony.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000