Re: Sk?d leżaki magazynowe?

Autor: Filip Drunkenstein <drunkula_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 08:57:39 MET

Zobaczcie, co napisał(a) zuko / Shark von Cygnus w poście
news:fqoou0dihdc1uov2ucu0udfvgr5tbguadr@4ax.com !!!
> Tylko jedna uwaga: pytanie było o leżaki magazynowe. Kiedy ja tam
> byłem ostatnio, to mi tłumaczyli, że mają dwa rodzaje monitorów:
> nowe i po naprawach (te tanie). Czyli takie, co to były walnięte,
> ale zostały _fabrycznie_ naprawione. Także przed zakupem popytać o
> szczegóły.
Fabrycznie naprawione? Masz na myśli, że producent dokonał naprawy?

O ile naprawy są dokonane _sumiennie_, nie wsadzają jakiś lipnych części to
mi sosbiście to nie przeszkadza. Ostatnio kupiłem zasilacz po naprawie
(fabrycznie walnięty), a facet w serwisie nawet lepsze części włożył niż
poprzednio producent. No i 350W / 45zł to całkiem przystępna cena.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***