Re: Sk±d leżaki magazynowe?

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 02:17:01 MET

On Mon, 17 Jan 2005 20:03:43 +0100, "rafal" <rafal_ron@poczta.onet.pl>
wrote:

> GVC Tax Sobecki, Wolañski Spó³ka Jawna

Tylko jedna uwaga: pytanie by³o o le¿aki magazynowe. Kiedy ja tam
by³em ostatnio, to mi t³umaczyli, ¿e maj± dwa rodzaje monitorów: nowe
i po naprawach (te tanie). Czyli takie, co to by³y walniête, ale
zosta³y _fabrycznie_ naprawione. Tak¿e przed zakupem popytaæ o
szczegó³y.

--
¿uko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl