Re: Sata czy ATA?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 08:03:10 MET

"Michal Kawecki" 395hsc.28e.ln@kwinto.prv

> Dokładnie. Może nawet pomogą komuś w odzyskaniu danych...

A ile zapłacą? :) Jedną 20 GiB Barracudę sprzedałem
przed dwoma laty za chyba 350 czy 300 złotych. :)
(plus transport Servisciem) Kupiłem za to DVDROM
Toshiby, drogi film na płycie DVD i trochę mi
jeszcze zostało. :) Film (baśń, choć nie klasyka)
zainspirował mnie do czegoś, dzięki czemu w ogóle
przeżyłem. )

Drugą (rok później?) wymieniłem na 128 MiB RAMu,
a w chwili zakupu tych dysków właśnie cena dysku
i 128 MiB RAMu była równa. :) Problem tu polegał
na tym, iż nie wolno mi było tego dysku sprzedać
taniej, niż kupiłem, ;) czyli na przykład aż tak
tanio, jak tę pierwszą Barracudę. :) (niech żyje
mądrość***)

Można więc powiedzieć, że te interesy poszły stosunkowo dobrze. :)

BTW: na początku roku 2000 kupiłem dwie takie 20 GiB Barracudy
     dziś, po pięciu latach, mamy na dyski tapecie raptem
     dziesięciokrotnie pojemniejsze, choć zgodnie
     z pewną zasadą -- powinniśmy mieć 640 GiB :) (2^5*20)

E. :)

Postscriptum: Ale tylko dla mocnonerowych, czyli tych,
              którzy mają mocne nerwy. :)

*** Z zajęć związanych z udzielaniem pierwszej pomocy:

</z_pochyloną_głową>
  instruktorka -- [..] z jamy ustnej należy usunąć ciała obce [..]
 </ze_śmiechem>
  instruktowany -- A czy język jest ciałem obcym?
 </>
  instruktorka -- Jeśli jest odgryziony -- to tak.
</>

Jeśli ktoś nie rozumie -- to trudno: :)
Chodzi o to, że nie jest istotne, ile to
kiedyś kosztowało (język lub dysk) ale ile
jest teraz warte. :) (język zawadza, stary dysk -- też)
Ale niektórzy nie lubią się rozstawać ze starociami. :)
Ponoć wilki odgryzają sobie łapę, jeśli dała się złapać
we wnyki i odgryzienie jej jest *jedynym* rozwiązaniem,
niosącym wolność. :)