Re: konflikt karta muz. z myszka

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 07:49:56 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2005 18:38:50 +0100, kowtow napisał(a):

>W starym komputerze mojego znajomego wystepuje taki konflikt ze po wlozeniu
>karty muzycznej na ISA przestaje
>dzialac myszka na COM

Spróbuj innych sterowników do karty dźwiękowej - miałem identyczny
problem - karta dźwiękowa to był bodajże Diamond S90 i od momentu
zainstalowania sterowników firmowych windowsy 9x wysyłały myszkę na
bezrobocie (tj. nie wykrywały jej). Pomogła instalacja alternatywnych
sterowników dźwiękowych i wszystko zaczęło działać.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl