Re: Który z Chieftec'owskich zasilaczy 360W?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 19:13:41 MET

Jak ma byc cichy to tylko 306-302DF.
1136H niestety do cichych nie nalezy natomiast ten i owszem
dwa wentyle bardzo ciche
jeszcze nigdy nie wyszly mi ponad 1400 rpm wiec calosc zachowuje sie
bardzo kulturalnie z tym ze z gory ostrzegam ze zasilacz wlasciwie chlodzi
wylacznie siebie i nie ma co liczyc ze wymusi jakis powazny obieg
powietrza w budzie No ale albo rybki albo akwarium ;-) ale jesli nie masz
jakiegos prescotta to nie powinno byc problemow a jak masz to dorzucisz
cichy wentyl nawiewowy na 7V bedzie spoko ja przy amd64 nie zmienialem
nic i i tak mam temperatury bardzo pozytywne (cool&quiet jest na prawde
fajna rzecza ;-> ) pozdrawiam

--
JFK
kontakt ze mna: