Który z Chieftec'owskich zasilaczy 360W?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 18:24:50 MET

Witam,

Przyszedł czas na wymianę zasilacza, zastanawiam się jedynie nad słuszną
marką :)
Problem mam z doborem zasilacza, 360W spokojnie mi wystarcza.
Zauważyłem dwa modele: ATX-1136H, HPC 360-302DF na allegro pojawia się też
360-202.
Bardzo zależy mi na cichej pracy, z tego co wiem wszystkie to zapewniają,
wszytskie mają 2 wentylatory różnią się okablowaniem jednak w każdym
przypadku mi to wystarcza.
Zatem czy warto wydać dodatkowe 40 zł w przypadku HPC 360-302DF?

Pozdrawiam,
Daniel