Re: Który z Chieftec'owskich zasilaczy 360W?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 19:10:57 MET

> niestety popieram... niezly z niego helikopter... co ptrawde troche go
> wyciszylem juz ale nadal wyje jak s ego troche przykatuje...:/

A na allegro piszą że jest tak samo cichy jak droższy brat HPC 360-302DF ;)
Zasilacz mam no-name 300W niedawno kupiłem wentylator Arctic Ultra 4TC na
procesor i od tego czasu zdałem sobie sprawę jak głośny mam zasilacz :)

Chciałbym wydać maks 200 zł, do firmy przekonałem się już dawno. Czytałem że
pojawiła się jakaś trefna seria nowych Chiefteców czy to nie aby ten 1136H?