Płyta główna nie wyktywa CD-ROM

Autor: Damian's <damian_ilestam_at_tlen.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 16:54:30 MET

Witam mam jakąś starą płyte główną na Soltek 5
jest w niej Pentium 100 podrasowany na 133 :P
32 mb ram...
Po podpienciu Cd- romu do kompa i włonczeniu go włancza się bios (normalka )
HDD wykrywa ale cd-romu to pomyśli pomyśli i pokaże NONE tak zawsze a
próbowałe wszystkiego przekrencania taśm przestawiania zworek zamienianai
taśm i na innym cd-romie też zmieniałem i nic ... ( w bioseie nie ma Boot
from CD-ROM) ale kiedyś mi działał ten cd-rom na tym
( ustawieniach od kontrolerów jest wszystko na auto)

HEPL!!!

Pozdrawia
Damian's