Re: Karta TV o możliwie najlepszym tunerze

Autor: Roman Rogóż <r_kropka_rogoz__at__szpitaljp2_kropka_krakow_kropka._pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:22:13 MET

Dnia 2005-01-17 14:27, Użytkownik Bernard napisał:

> Jest, ale nie w jakości. Philips to typ tunera, a Connexant - digitizer.
> Zwykle karta ma tuner Philipsa, a digitizer Connexant lub serii Bt8x8
> (kiedyś Brooktree, obecnie robi to wiele firm). Układy connexant z -88
> na końcu mają 10-bitowe próbkowanie i są wyraźnie lepsze od Bt878, ale
> to nie ma nic wspólnego z czułością tunera - chodzi o jakość obrazu
> (kolory, płynna skala jasności).

To też, ale mimo wszystko chodzi mi o układ digitizera, z tego co
słyszałem to konkurują ze sobą kolejne wersje układu Bt xxxx Connecsatna
i układy SAA xxxx Philipsa, ale mogę się mylić.

A co w kwestii tunerów, które mają lepsze parametry
Philips, LG, czy też najwięcej zależy od tego kto poskładał to wszystko
w jedną kartę PCI.
Romek